**Beni Düşündüren Neden, Sadece Brezilya Liginden Screenler Verildi. Biraz Saçma Gelecek Ama, Aklıma Şu Geldi Acaba Kariyer Yapabilmek İçin Brezilya Ligindenmi Başlıyoruz. Grafiklere Gelince Bence 05'den Farkı Yok Sadece Kale ağları Biraz Düzeltilmiş, Başka Bişeyde Yok. Oynanbirliğin Pes'i Geçeceğini Sanmıyorum. Belki Fifa 2010'da Olur (Oda EASPORTS Firması İflas Etmese). Oyundan Her Sene Olduğu Gibi, Hepimizin Beklentileri Büyük. Fakat EASPORTS Her Sene Yaptığı Gibi Bizi Yine "Aman ALLAHIM" Dedirtebilir. Beklemek Ve Görmek Lazım, Sadece Screenler'den Vede Yapılmış Olan Resmi Açıklamalardan, Oyun Güzel Olmuş Yada Olacak Türünden Söylemek Çok Yanlış...**