Orjinal Mesajı Yazan: cimbomlusamet
sonkatip kardeş öncelikle seni tebrik ediyorum.gerçekten mükkemmel çalişma yapmişsin.konaminin orji facelerinden hiç bir farki yok.hatta daha güzell.süper.
fakat bi yerde takıldım.0text.afs yi açiyorum.daha sonra dedigin gibi mega sistem klasorunu importlamak için secip tamam diyorum.ama importa başlamiyo.hata veriyo
error openingD:/program files/KONAMI/pro evolution soccer 4/dat/0_text.afs diyo:(
Kardeş, senin PES 4 D: dizininde mi kurulu? Yukarıda öyle yazmışsın. Eğer aksini yapmadı isen PES 4 kendisini C: dizinine kurar. Sen 0_text.afs'nin yerini kendin göster, import işlemi yapılır.
Birkaç soruyu daha cevaplayalım;
Arkadaşlar, eski faceleri oyuna attığınızda facenin oyun içinde bozulması çok normal. Çünkü bildiğiniz gibi oyundaki y, r ve k skininde olan renk paletlerini değiştirdim ve bu iş için 200 adet faceye palet yüklemek zorunda kaldım. Bunun sonucunda eski paleti taşıyan bir faceyi oyuna koyarsanız, o face bozulur. Ben sizler için mümkün olduğunca eksik faceleri de yapmaya çalışacağım. Biraz sabır lütfen. ;)
Bu arada oyundaki faceleri ayarlarken verdiğim FACE listesine bakınız. Mesela SERGEN YALÇIN , y091 yazıyor. Bu ne demektir:
-Eveeet, Sen söyle evladım...!
-Hocam, y=Skin 2
face=091 demek. Bunu Edit Mode'dan yapınca Sergen'i buluruz.
-Afferin oğlum. Çok güzel. 10. Otur. :D