Bağdat'ın batısındaki Ramadi yakınlarında, yola yerleştirilen patlayıcının infilak etmesinin ardından ateş açan Amerikan askerleri 15 kişiyi öldürdü.
Görgü tanıkları, Ramadi'nin hemen dışındaki Nasaf'ta, Amerikan kuvvetlerinin geçtiği bir yol üzerinde patlama olduğunu, Amerikalı askerlerin, cuma namazından çıkan Iraklıların üzerine ateş açtığını söylediler.
Hastane kaynakları, ölenler arasında 8 çocuk bulunduğunu, 17 kişinin de yaralandığını belirttiler.
Amerikan ordusu, rastgele ateş açıldığı iddiasını kabul etmedi.
aa
Amerikalı'lar Ne Kadar Aşşağlık Bir Millet Olduklarını Bir Kez Daha Gösterdiler. Bu Aşşağlık Millet'in Cinayet İşlemek Genlerinde Var...