Ankaragücü Galatasaray maçı sonrası açıklamalarda bulunan Sarı Lacivertli Kulübün Başkanı Celal Aydın hakem Selçuk Dereli'yi maça atayan Federasyonu isyan etti.
Ankaragücü Kulübü Başkanı Cemal Aydın, Galatasaray maçında
emeklerinin ellerinden alındığını kaydetti. Aydın, karşılaşma sonrası
basına yaptığı açıklamada, ''Bu karşılaşmada çok emek var. Emeğimiz
elimizden alındı. Nedense hep Galatasaray maçlarına denk geliyor''
şeklinde konuştu
Bölge hakemlerinin, kendi bölgesinden takımların maçlarını
yönetebilmesi uygulamasını da eleştiren Aydın, şunları söyledi:
''Bizim maçlarımızda geçen sezon İsmet Arzuman'dı, şimdi de Selçuk
Dereli. Bu kadar şahsiyetsiz bir maç yönetilemez. Bu sene uygulamaya
konulan bölge hakemlerinin kendi bölgesinden de takımların maçlarını
yönetmesi uygulaması, ilk bizim maçta gerçekleştirildi ve kurban biz
olduk. Galatasaray bizi 4-0 yense bile önemli değildi.
Ümit Karan futbolcuların üstüne çıktı, ancak hakem bunu göremedi. Galatasaray,
hiç Selçuk Dereli yönetiminde yenildi mi, bunun araştırılması gerekir.
Galatasaraylı futbolculara helal olsun. Bundan sonra başka bir
açıklamada bulunmak istemiyorum.''
Haber 7