Galatasaray Teknik Direktörü Eric Gerets, Ankaragücü maçında yakaladıkları pozisyonlarla 3 maç kazanabileceklerini söyledi.
Gerets, Ankaragücü'nü 1-0 yendikleri karşılaşmadan sonra yaptığı
açıklamada, ''Sanki İngiltere Premier Ligi'nde bir maç izlediğimi
sandım. Bu maçta uzun toplar, uzun paslar, her şey vardı'' dedi.
Karşılaşmaya 2 forvetle başladıklarını ifade eden Gerets, ''Bizim
düşüncemiz farklıydı. 2 forvetle bu maçı oynadık ve daha yaratıcı
olduk. Necati'nin düşürüldüğü pozisyonu net göremedim. Bu pozisyonu
daha sonra ben de televizyonlardan tekrar izleyeceğim'' diye konuştu.
Seyircilere de teşekkür eden sarı-kırmızılıların teknik direktörü,
seyirciler sayesinde maçı kazandıklarını belirterek, ''Deplasman
maçında çok iyi bir performans gösterdik ve 3 puanın sahibi olduk''
dedi.
Ankaragücü Teknik Direktörü Adnan Şentürk de yaptığı açıklamada,
maçı, uzatma dakikalarında tartışmalı bir golle kaybettikleri için çok
üzgün olduğunu söyledi. Şentürk, ''Uzatma dakikalarında tartışmalı bir
golle yenildik. Futbolcularım çok yürekli mücadele etti. Bu mücadeleyi
her maçta verdikçe, böyle pozisyonlar bizim lehimize dönecektir''
ifadesini kullandı.
AA