ama onda bi cozum var herhalde ;)
kurmadan evvel, afs explore programiyla 0_sound dosyasini acin, sonra v.2 deki calan muzigini biyere export edin, sonra kurun yamayi. kurduktan sonra yine afs explorer programiyla 0_sound dosyasini acin ve onceden export ettiginiz dosyayi yine ayni yerde import edin.
afedersin belki pek anlasilmaz bi sekilde anlattim, ama malesef bende ne oyun ne weturka nede programlar var :( ama umarim anlamissiniz