selam.sayın yoneticiler ve yama ustaları.we_turka 3 deki 0_text dosyası hata veriyor.
hala bizlere bir cevap yazan olmadı.
aşağıdaki resimde boş olan kutucukları yükleyince pes 4 başlamıyor. :cool:
işaretli olan kutucuklarda bir sorun yok....
lütfen bu konuda bizi aydınlatın.
eğer buraya yazan arkadaşların mesajlarını görmüyorsanız ana sayfaya başlık açalım.(belki orda görürsünüz.) :D
