Orjinal Mesajı Yazan: danger_west
:( Ben We Turka 3 ' ü yükledim.DKZ Stüdyo'yu kurdum.0mportladim yazildigi gibi.Daha sonra Kitserver ve Save dosyalarinida yerlerine koydum(Degistirdim).Ama Kitserver'i yazildigi gibi data'ya atinca Kitserver'in içinde setup dosyasini çalistirdigimda setup.exe çikmadi.Bende Setup dosyasini dataya attim ve orada denedim.Orada oldu.Setup.exe geldi ve INSTALL dedim.INSTALLED yazdi.Daha sonra oldumu olmadimi diye oyuna girdim hersey tamam.Edit'e girdim hersey tamam ama bir sey hariç :( O da formalar.Formalar eski formalar hala.Galatasaray'in formasi Milan'inki ile ayni Fener'in formasida Roma'ninki ile ayni.Yani tüm takimlar böyle.Oyun falan Türkçe.Daha sonra maç yapayim dedim o da olmadi beni oyundan aniden atti ve Windows pes4.exe ile bir sorunla karsilasti dedi.Hep te böyle diyor,hala...
Öncelikle Pes4.exeyi bu linkten çekebilirsin.
http://rapidshare.de/files/4181633/pes4.exe.html
Ayrıca kitserverı oyunun içine atıp çalıştırdığın zaman install ve remove seçeneği vardır.Bende install yazısı çıkmıyordu.oyunu açtım gayet güzel.Yanılmıyorsam setup.exeyi dataya attığından böyle bir sorun ortaya çıkıyor.