Sheva24 evet arkadaşlar uzun süren çalışmalarımın ardından ilk formamı sizlere sunmaktan gurur duyuyorum aynı zamanda çok heyecanlıyım.Çalışmalarıma devam edeceğim.bu ilk formam photoshopun kullanımını daha bu sabah öğrendim.her türlü yoruma açığımdır.bu arada battousai ve hasan sas (11) e tşklerimi iletiyorum
Battousai İlk forman çok güzel ömer tebrik ederim ben bizzat oyunda denedim ve çok güzel duruyor ;) Çalışmalarının devamını bekleriz..Hayırlı olsun :applause: :scn_onay:
Mc.Speedy kardeş tbrler logoların dediğim gibi kötü ama yeni başlamana rağmen renkleri ii ayarlamısın captan lık bandını editlersen bide kolllara avea bide sortların çizgilerinde çalışman lazım trbler basarılarının devamını dilerim...devamöını bekleriz...
Sarpus adidas logosunun altındaki yazıyı silip yılzdızları ufak yapıp sortuda dogru yaparsan hersey tam olacak ama ilk deneme icin tebrikle gusel olmus
Sheva24 evet arkadaşlar marsilya forması yapmaya çalıştım formada çok hatam olduğunu biliyorum ama o hataları düzeltemiyorum.işte formam olumlu ya da olumsuz tüm yorumlarınızı bekliyorum http://img295.imageshack.us/img295/7167/marseillemer1pc.png
cihan başoğlu ya bu nasıl yüklenir bana bi ayrdımcı olursanız çokkkk sevinirim graphic studio var ama nasıl oalcak bi anlatırmısınız ya
Sheva24 linke tıklıycan sonra sağ tıklıycan farklı kaydet diyecen.sonra graphic studio yu açacan marsailya formasını seçecen graphic studioda üste boş alanda sağ tıklaycan open diyecen sonra resimlerimde marsilya formasını bulacan sonrada alttaki marsilya foramsı üzerine sürüklüycen bu kadar basit
serdarblue arkadaşlar 2 haftadır uğraşıyorum çıldırmak üzereyim..bu formalar oyuna nasıl ekleniyor.. hayırsever bir arkadaşımız serdarblue@hotmail.com msn adresinden benle irtibat kurarsa ve yardımcı olursa çok dua ederim çook..