evet arkadaşlar uzun süren çalışmalarımın ardından ilk formamı sizlere sunmaktan gurur duyuyorum aynı zamanda çok heyecanlıyım.Çalışmalarıma devam edeceğim.bu ilk formam photoshopun kullanımını daha bu sabah öğrendim.her türlü yoruma açığımdır.bu arada battousai ve hasan sas (11) e tşklerimi iletiyorum
