arkadaşlar dedim halı sahayı yapmaya calıstım ama karman corman oldu 3D modelleme gerektiriyor basit bi programla yapacaktım ama uğraşmaya değmez diye yapmadım....Sokak oyuna gayet güzel olur pes 4 artık geçti ama söz pes5 öyle stadlar yapacam ..
Bu Benim Örnek....

Buda Pes 4 Halı Saha.....

3D gerektiği için böle çıktı değmez diye yapmadım ....Çİzgiler de kafes olcaktı böle çıkınca belingirleştişrmek için öle kalınlastırdım....Artık Pes 5 de yapacam...;)