Dragon173 Arkadaşlar saha zemini çalışmalarımı koyuyorum buyrun şimdilik sadece toprak yaptım yakında beton , parke filan yapacam buyrun resim... İlk çalışmam tabiki kötü olabilir daha iyilerini yapmaya çalışacağım ;) 4 ünü de sırası ile import yapın
burak35 biraz oyunu köreltmiş karartmış gibi ama biraz açık renk falan yapsan galiba fena olmaz.ama bence şöyle gerçeğe çok yakın bi çim zemin yapsan yeşilin güzel bi tonunda daha iyi olur bence