Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_
2002 ye aitse nasıl ribery den bahsediyolar :sly: :sly:
nerenden uydurdun ribery'den bahsettiklerini? :confused: :mad: bu olay çok önceden beri var.....
ayrıca diyalog şöyle ;
ali sami alkış : turgay abi bak sana bişey söyliyim mi?
turgay şeren : tabi söyle
asa : yönetim dese ki ali sami alkış'ı sahaya sürüyorum arkadaş , libero oynayacak dese adam sesini çıkarmıyacak ya
tş : yaa yok e.a...
asa : hahahaha valla billa ya
ziya şengül : 1 dk 1 dk
tş : olur mu öyle şey bırak ya
ahmet çakar : :scnutang:
nerde burda riberyle ilgili şey?!?!?!