Orjinal Mesajı Yazan: ajan54
Beyler ben kendimin için değil bizim bir arkadaş var böyle şeylerden çok korkar ve inkar eder artist :D :D bu akşamda evde tekiz onu korkutacam.
lan berkay bu laf banam1 erenemi senide gorduk :)
sahsen ben korkamadim bilion dimi bide su lafini hatirlatayim
olum buyu bundan daha az korkunc :)