Last_Blow Arkadaşlar selam.Benim ps2'de WE9 açılmadı.CD'yi aldığım yere gittim adam kendi ps2'de çalıştırdı.Acaba bnm ps2'de sorun mu var diye düşündüm diğer oyunları çalıştırıyor.Sorun ne olabilir ?
firtina21 Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Arkadaşlar selam.Benim ps2'de WE9 açılmadı.CD'yi aldığım yere gittim adam kendi ps2'de çalıştırdı.Acaba bnm ps2'de sorun mu var diye düşündüm diğer oyunları çalıştırıyor.Sorun ne olabilir ? zanetmiyorum playstationun bozuk oldunu sorun bence cdr dedir yani senin playstatio nin okuymaya bilir