.ArThuR. abi gsl de denizaltı deiiin uzun ince olur:):):):) bu kilo almş bras galiba.... bnce çok da iii diil.....
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: arizen yaf gıcıklık gibi olmasında denizaltı bitişik yazılmazmı :confused: töbe töbe yaw