Taraftar Maça Gidiyor !!!!!!!!!!!!!!
12.08.2005 17:12

Fenerbahçemizin, son derece komik bir şekilde 1 maç seyircisiz oynama cezası alması taraftarlarımızı harekete geçirdi. Taraftarlarımız, maç günü formalarını giyerek önce Bağdat Caddesinde, maç saati yaklaşınca da mabedimizin etrafında toplanacaklar. Tribünlerde olmasa bile, stat etrafında takımımızı destekleyecekler, takımlarını hiç bir zaman yalnız bırakmayacaklarını dosta düşmana gösterecekler.
ORGANİZASYON:ANTU:COM (İLK VE TEK FENERBAHCE PORTALI) ve tabi tüm dernekler
Yürüyüş Saat 17:00'de Bağdat caddesi Divan'ın önünden Başlıcak!!!!!
www.antu.com