Fark
Küçük John okuldan eve gelir ve üzgün bir sekilde, "Matematik
dersinden 1 aldim" der. Babasi hemen sorar, "Neden ?" "Ögretmen 3x2 kaç eder?" diye sordu, ben de "6" dedim. Babasi hemen oglunu tasdikler ve
"Fakat bu dogru" der. Ondan sonra da "ögretmen 2x3 kaç eder?" diye sordu.
"Has siktir, ne farki var ki ?"
"Ben de ögretmene aynisini söyledim.
İste O Zaman B..... Yedik
Salamon'la Mison konusuyorlardi...
"Salamon be," dedi Mison, "savas çikarsa boku yedik galiba."
Salamon düsündü, "iki olasilik var," dedi. "Ya çikar ya çikmaz.
Çikmazsa mesele yok, çikarsa iki olasilik var: Ya çürüge
çikariz ya askere aliniriz.
Çürüge cikarsak mesele yok, askere alinirsak iki olasilik
var: Ya geri cephe ya ileri cephe.
Geri cephede kalirsak mesele yok, ileri cepheye gidersek
iki olasilik var: Savasi ya kazaniriz ya kaybederiz.
Kazanirsak mesele yok, kaybedersek iki olasilik var: Ya
esir düseriz ya oluruz.
Esir düsersek mesele yok, ölürsek iki olasilik var: Ya
gömerler ya kagit fabrikasina yollarlar.
Gömerlerse mesele yok, kagit fabrikasina yollarlarsa iki
olasilik var: Ya birinci kalite ya ikinci kalite.
Birinci kalite olursa mesele yok, ikinci kalite olursa
iki olasilik var: Ya gazete kagidi ya tuvalet kagidi.
Gazete kagidi olursak mesele yok, tuvalet kagidi
olursaaak...
iste o zaman boku yedik Mison!