topların hem tex (yani bmp olarak resim) hem de mdl (modelleme) dosyalarını kitserver daki balls klasörüne atman lazım. Yani sadece topun resmini atarsan hayalet topla oynarsın :D , her topa ait modelleme dosyasını da bulman lazım, yamalarda var bu zaten. Bundan sonra da attrib.cfg dosyasını açıp tex dosyası ile mdl dosyasını yazacaksın ama sakın Türkçe karekter kullanma, ve yazarken boşluk bırakma yoksa oyun çalışmaz. Sana bir örnek vereyim yardımcı olur. Bu arada We Turka'nın içinden çıkan kitserver da balls klasörü ve attrib.cfg dosyası var, yeni topları oraya at tamam mı?
Ör: Benim kullandığım 88 topun 2 tanesi Jako. Bunların editlemesi şöyle:
ball.model = "revolution-mdl.bin"
ball.texture = "jako-tex.bmp"
ball.model = "revolution-mdl.bin"
ball.texture = "jakoorange-tex.bmp"
Umarım anlatabilmişimdir. Kolay gelsin tekrar.