mertkan_41 bence CM4 daha güzel ama CM5'i niye okadar iğirenç yapmışlar merak ediyorum, sanki bambaşka bir oyun yapmışlar, sadece editörden futbolcuların takımlarını değiştirseler daha iyi olcakmıştı, CM2yi resmen katletmişler, yazık,
Venom CM 0304 ile CM 5 in neden apayrı olduunu söliim... CM 03/04 ü Eidos ve Sigames ortak yapmıştı. Ancak daha sonra bu iki firma ayrıldı. Championship Manager Serilerinin içeriğini ve database'ini Sigames hazırlıyordu fakat Telif hakkı ve yayınlama izni Eidos'undu. İki firma ayrılınca isim hakkını elinde bulunduran Eidos CM5 i çıkarttı. Ancak tüm database i hazırlayan Sigames Football Manager çıkardı. Doğal olarak FM çok daha güzel oldu... Anlayacağınız CM de Eidos'un teknik açıdan doru dürüst bi etkisi yoktu tüm iş Sigames'indi. Oyundan anlamayan Eidos'un yaptığı CM5 de çok dandik oldu...