Valla bu zaten sistem ihtiyaçlarıyla alakalı bir sorun değil..
Codec problemi olabilir, ses filtresi problemi olabilir, crack kullanıyorsan crack problemi olabilir, windows uzun zamandır format yemediyse ağırlaşmış DLL düzeni yüzünden olabilir..ohooo..
Ama ekranın kararıp geri gelmesi video veya audio codec problemi olduğu ihtimalini epey kuvvetlendiriyor. Muhtemelen oyunun kullandığı codecler ya yanlış yüklüdür ya çalışmıyordur veya çakışma vardır..
Oyuna girerken video falan çıkar ya, konuyu falan anlatır. İşte o video'yu pas geçmenin bir yolunu bulmalısın. Genelde kısayola sağ tıklayıp, özellikler dedikten sonra "Hedef" yazan yerin en sonuna -novideo falan gibi parametreler eklenerek bu yapılır. Oyundan oyuna değişir ama bu parametreler. Bunu internetten öğrenebilirsin..
"Red Alert Intro Crash" falan gibisinden arat bakalım Google'dan, neler çıkacak..
Özetle ben girişteki video veya audio yüzünden olduğu konusunda epey şüpheliyim. Çünkü benzer bir problemi Warcraft 3'te ben de yaşamıştım...