Beyler hic birimiz kendimizi yormayalım we hic birimiz heveslenmeyelim.fifa 06 da tsl olmamasının normal olan tarafı türkiyede orjinal cd tüketilmemesi we bütün oyunlarda dahil korsan olması ea yı düşündürüyor.Türkiyede fifa orjinal cd patlama yapsa cd satışında artış olsa ea neden yapmasın ki TSL.