Gonzo1982 Arkadaslar oyunu almayan veya bulamayan varsa Kadıköy Yazıcıoglu işhanında hemen girişteki dükkanda winning eleven 9 5 ytl... Baskılı ve %70 ingilizce
acar Orjinal Mesajı Yazan: Gonzo1982 winning eleven 9 5 ytl... Baskılı ve %70 ingilizce Winning Eleven 9, 5 YTL demek istemiş arkadaş :)
2ampara***Womanizer bence 5 ytl demek istemiş çünkü bende 5 ytl ye aldım baskılı ama sadece ana menü ingilizce.baskıda da Zico ile nakamura war
bjkahmet İzmirde nerde arkadaşlar..bilen biri deyiversin bana(Ama bi zahmet açık adres veya nasıl gidleceini yazsın.) Şimdiden teşekkürler
Sheva24 Orjinal Mesajı Yazan: asi_kral_pascal_nouma arkadaşlar pc için mi bu. bide 9,5 ytl mi ? hayır arakadaşım bu ps2 için bi de winning eleven 9=5 ytl