vay be ben bu konuyu açsam yine klasik "sen kimsin len, pis eleştirmen, ukala herif, zeki sanan kendini beğenmiş " gibi bi sürü laf ederdiniz, ayrımcılığın da bu kadarı ;)
neyse cracks'a katılıyorum, her halde ilk defa oluyo, ben şahsen kendi adıma katıldığım için mutluyum :)
ama denetimle falan çözülücek gibi değil, direk silinsin bence...daha doğrusu millet düzgün konu açsın gerçekten çok zor değil...