Arkadaslar benim bilgisayarda karakter sorunu var. Bazi harfler garip gözüktügü için degisik yaziyorum. Bu sadece forumlara msj atarken oluyor iste bozulan karakterler:
sagir: sa1r
sapka: _apka
agaç: aaç
INSAN: 0NSAN
nasil düzeltebilirim??? :confused: :confused: