XII Bakınlan Oyunlar burda http://www.romnation.net/srv/roms/mame.html Çalıştıracağınız emulator ise, http://www.romnation.net/srv/download/emulator/5/mame/MAME32-v0-90-for-Windows.html (KODU GİRİN DOWNLOAD BAŞLAR)
oracle_koray arayıp bulamadığım atariyi ewime getirdin saolasın bi isteğin olursa kesinlikle yardımcı olurum sana :) :) :)
MoonLord Walla sağol bende bir kaç site biliyordum ama aradığım oyunları bulamamıştım burda buldum :D eski Nostalji oyunlarımı oynayabilirim :D
tmac21121 ya kardeş tusubasanın oyunu vardı onun adı neydi ya cvb bilen varsa yassın süper oyun o ya..
_torres_ Orjinal Mesajı Yazan: tmac21121 ya kardeş tusubasanın oyunu vardı onun adı neydi ya cvb bilen varsa yassın süper oyun o ya.. captaın tsubasa :)
artun77 abi valla teşekkürler süper bi paylaşım oldu bi oyunda ben sorsam,bi kovboy oyunu vardı,4 ana karakterden seçebiliyodun,2'si tüfek,2'si tabanca kullanıyodu karakterlerin,her bölüm sonunda boss'la kapıştığın bi oyundu bilen varsa yardımcı olsun
Thor Orjinal Mesajı Yazan: artun77 abi valla teşekkürler süper bi paylaşım oldu bi oyunda ben sorsam,bi kovboy oyunu vardı,4 ana karakterden seçebiliyodun,2'si tüfek,2'si tabanca kullanıyodu karakterlerin,her bölüm sonunda boss'la kapıştığın bi oyundu bilen varsa yardımcı olsun Sunset Riders.
bandobras ben bir türlü oynayamadım yardım atın el atın bir...indirdiğim oyunları ROM içine atmayacakmıyım?
ceyhun_1994 counter strıke veya tactıcal ops oyunlarınıu nerden ındrebılerım sıte verebılerımsınız kardeslerım:)