DJ. Giray şimdi oyunu açıyom we turka 2.0 v yüklü ayarlıyom herşeyi maça başlıcam maça başla diyom saha açılıyo sonra spiker konuşuyo ben hasan mustan falan diyo hemen ardından masaüstüne dönüyo oyun neden böle yapıyo anlamıyorum yardım edermisiniz acaba
Ardataskin ewet bende de we turka 2.0 yüklü maça başlarken masaüstüne dönüyodu sonradan problemi cözdüm maca girerken kitserverden top seçmicen o zaman masa üstüne atmıyo
-Connect- Başlık yüzünden kilitliyorum. Başlıkları konu içeriği hakkında bilgi verecek şekilde yazalım.