1-Henry..........Seninde dediğin gibi klas uzaktan iyi şutları var kıvrak ve iyi kafa vuran bi oyuncu...
2-Ronaldinho...........Sizcede sadece ismi yeterli değilmi :D Ronaldinho da çok klas güzel çalımlar atıyor..
3-Cisse................Çok güçlü ve müthiş şut atıyor zaten tarzıda çok hoş saçları fln oynarken zevkli oluyo :D
benim bireysel olarak oynamaktan en çok hoşlandığım oyuncular bunlar ..