hahaha..
"hotserveradmin"miş bi de.. Maili de uydurmuş çakal.. Ateşli admin ha ?.. E tabi 24 saat bilgisayarın başında ne tilkilik yapacam diye oturursan böle ateşli sörvır admin olursun. :D :D
Aman gençler walla adamlar ilgili linke tıkladığınızda hiç bir farklılık anlamayacağınız fake sayfalar bile hazırlamışlar, dikkatli olun. Bankalara da çok yapıyorlar bunu..
Hem MSN salak mı ki sana sorsun bu soruları ? Adamlar o bilgilerden allah bilir nerede oturduğunu bile kayda geçmişlerdir.. Heheh..