SuperBamm ben 12 de çaktım daha önce görmemiştim :D:D:D:D dedim bu applet loading please wait bitmiyor olum hemde sayfanın alttaki durum çubuğunda applet loading yazıo olur mu lem öle şey :D:D:D:D
Kokane Linke tikladim, yükleyene kadar forumda dolastim, ulan ne zaman yüklencek diyom, 1dak 41sn sonra nihayet jeton düstü :D Salak degilim dimi :aua29jo:
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: x_large abi sen şimdi bize salak mı demek istiyon :D :D :D hayir programin adi öle :D :D :D