ya bu ofsayt taktiğini kim koydu acaba,
iyi akıl etmiş, vahiy falan mı indi acaba,
ofsayt olmasaydı hermaç 90 dakikada kaç düzine gol atılırdı,
bilmiyorum ama öyle bir şampiyonlar ligi maçı izlemek isterdim,
sizce nasıl çok tuhaf değilmi? :confused:
yorumlarınızı ve bu olaya karşı tepkileriniz bekliyorum.