YA FLoGaL ADLI KULLANICI BENİM ŞİFREMİ ÖĞRENMİŞ,
DEĞİŞTİRME İHİTMALİM YOKMU???
BENİM KULLLANICI TARAFIMDAN KENDİNCE SAÇMA SAPAN ŞEYLER YAZIYO...
BU BİR SUÇ DEĞİL Mİ?
AMACI BENİ BANLATTIRMAK,
BUNA BÖYLE SUSKUN KALMAYIN!!!
YÖNETİCİLERDEN YARDIM İSTİYORUM
SAYGILARIMLA...