FloGaL lan olm ei güzelde yapma böle şeyleri forumlardaa bak git herkeze özel msj at olm ya :D seninde olsun kardeş
YeshiL **Saol Kardeş. Seninde Kandilin Mübarek Olsun, Ve Tüm Müslümanların Regaib Kandili Mübarek Olsun.**
tolgajk Büyüklerin ellerinden küçüklerin(bi-iki tane var ama :) ) gözlerinden öperim :) HERKESİN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN
SuperBamm bu arada bugün Last_BLow kardeşim geldi ben kandili yarın sanıorm :D:D:D bana dedi ki kandilin mübaek olsun şaşırdım baya afalladım :D:D:D:D:D