Witch-King Evet arkadaşlar uzun zamandır oyunu oynuyoruz.Oyundan sıkılanlar yeni oyun peşine düşenler varmı? Şahsen ben sıkıldım Knight oynamaya başladım. Fikirlerinizi bekliyorum. Saygılar....
mcankandemir **bende sıkıldım valla ama oyun hakkında yeni modlar yeni yamalar çıktıkça oyundan sıkılmayı bırakıorum ama tabii yeni oyunlara yöneldim şu anda prince of persia le ilgileniorum :D :D :D :D :D**
.ArThuR. bn sklmadm tam bitti derken yni bişiy buluyosun oynda ve tekrar oynamaya başlıosun mesela dün panzeri buldum swat van die geçio hastası oldum.... ayrıca mod fln ekleyince tekrardan oynamaya başlıom:)
B_e_C_k_H_a_M_07 ben sıkılmadım ama learning to fly bolumunu gecemedigm için birkaç gündr oynamıorm!!
Fr€Z€ Gta ççok sıktı pes onamaya başladımö bütün yamaları yüklemdim canım sıkıldıkca yamam değiştiriyorum çok zevkli..! ..!HER OYUN SIKAR PES SIKMAZ..!
Tyranid Orjinal Mesajı Yazan: AsSlan eee nerden bulcaz nasıl açacaz?? http://www.gtaturk.com/index.php?option=com_remository&Itemid=1&func=fileinfo&filecatid=70&parent=folder
xxxxxxxxxxxxxxxx bende sıkıldım kendimi yaratıklara verdim doom 3 painkiller felan oynuyom ha bide gta 3 nhl 2005 bide battlefield 2 oynuyom :D