Burak473 Bugün açılış var.Forumdan gidecek olan var mı?Universiade ile ilgili yorumları buraya yazalım.
Ryan Atwood Valla hacı öğlen 12'de giriyoz akşam 22'de çıkıyoz. Arada bişeyler atıştırıyoz tabi. :D Maçlar çok zevkli. İzmirdeki arkadaşlara tavsiye ediyorum gelsinler basketbol maçları çok zevkli. (Kız aramak isteyenlerde gelebilir tabi :D:D:D )