Elensar77 Kily gelmiyo Kily gecmis olsun baskan 2 milyon euro yu vermeyince bu is yatmıs,bu aksam starda izleyin kily i kadroda cunku,heinz ile anlasmısız!
H-KaN Nerden Biliyorsun heinz la anlasdigimizi?? Kaynak neresi ? Heinz ile anlasmis olsak ilk olarak almanlar gösteririrdi ve hic bir yerde haber bulamiyorum Heinz üzeri
NecromanceR Orjinal Mesajı Yazan: B_e_C_k_H_a_M_07 Arkadaşlar son dakika haberine göre kily'de puruz cıkmış.Bugün bonservis için görüşmeler vardı.İnter 2 milyon avro istremiş.Gs'de beleşe almak istiyor.durum böle olunca ilk etapta görüşmeler tıkanmış.Haber italyan gazetelerindede cıkmış. Bir kulüp oyuncusunu beleşe verir mi hiç ya. Gayet normal 2m € o oyuncu için. Ama para yok tabi. Pireste olduğu gibi taraftarları uyutmaya yönelik haberler. Zaten GS yönetimi Allah 1 dese inanmam ben bundan sonra.
GuiNeVeRe Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Bir kulüp oyuncusunu beleşe verir mi hiç ya. Gayet normal 2m € o oyuncu için. Ama para yok tabi. Pireste olduğu gibi taraftarları uyutmaya yönelik haberler. Zaten GS yönetimi Allah 1 dese inanmam ben bundan sonra. kily ile de anlaşamazsalar acaba kiminle ilgileniyoruz diyecekler merak ediyorum..
H-KaN Ya Vallaha bence gerceknde birisi alinirsa gine isimsiz biri alinir yada bundan sonra da Effenberg ile ilgilendigimizi söylerler HAyret bisi ya.Aticaksiniz yasi ilerlememis bi oyuncu söyleyinde bizde diyelim en azindan takimimiz böyle bi oyuncuyla ilgilendi.
kingsbladee bir insan bu kadar mı yüzsüz olur maçta resmen anasına küfür ettiler adam çıkıp beni kimse yıldıramaz dio ulan önce sen kendine bak bi yüzüne gözüne bulaştırdın hani her sezon 3 yıldız sözü elindeki adamı tutamıyorsun gidip nasıl adam alacaksın
CANARY 54 hayırlısı olsun gelirse tsl liginin kailtesi artar en azından ama bir fb olarak bülent korkmaza yapılan adiliğe çok üzüldüm buadam çıkık kolla arsenal maçında oynayışı hala gözümün önünden gitmiyor böle bi vefasızlık yapmamlıydı yönetim:(
B_e_C_k_H_a_M_07 Orjinal Mesajı Yazan: CANARY 54 hayırlısı olsun gelirse tsl liginin kailtesi artar en azından ama bir fb olarak bülent korkmaza yapılan adiliğe çok üzüldüm buadam çıkık kolla arsenal maçında oynayışı hala gözümün önünden gitmiyor böle bi vefasızlık yapmamlıydı yönetim:( arkadaşım bulen ortadan kayboldu adlı topic'e yorumlarını yapabilirsin.Buraya kily ile ilgili yorum veya haberlerini yamalısın!!!
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: 'offff yav hicmi transfer yapmaz bu canaydin:( Yapmaz :( :mad: :eek: :kusmuk: :,(
TheFahrix Bence Pires ve Kily taraftarı uyutma politikası değil. Her iki oyuncuyla da gerçekten görüşmeler yapıldı(Bunu ilgili takımlar da doğruladı), fakat aksilikler çıktı. Mart'tan sonra işler yoluna girer inşallah...
koraykosker para olmadığı için gelmiyorlar işte dünyanın neresinde hangi klüpten 1-2 milyon euro için teminat mektubu istemiş futbolcu.bizden her giden para alamadık diyor. gelecek adam paramı ya alamazsam diyip gelmiyor . (türkiyenin en zengin klübüyüz bu arada)
tolgajk bide bonservis bedeli olmadan almaya çalışıyomuş ya :D Diyomuş ki siz Emre ve Okan'ı bizden bedavaya aldınız Allah rızası için bir sadaka der gibi Pek inandırıcı değil ama doğruysa ölürüm gülmekten
B_e_C_k_H_a_M_07 Arkadaşlar benim anlamadıgım adamlar hep şanslı cıkıyor.Gecen sene yıldız alcaz dedieler gele gele ripery geldi.Adamla dalga geçtiler adam turkuyede 15 macta en ii sag kıanat oyuncusu oldu.Bu sene aynı senaryo...İlic'i getirdiler taraftarı kandırdılar.Adam forvetlerden daha cok pozisyona giriyor.calım atıyor pas yapıor.Kondisyon problemi haric dörtdörtlük bir futbolcu. Bunlar olmasaydı acaba ne yaparlardı bilmem!!!:confused:
Marty ŞOK!! Yönetimden açıklama: KİLY SALI YADA ÇARŞ. İSTANBUL DA. Bi yöneticiyi sıkıştırmış TV ciler (star) şimdi söledi..
Elensar77 Mondragon'dan Kily mujdesi..! ''Kily ile her gun 5 6 kez konuşuyoruz...O kendi menajerini bıraktı...Artık onun menajeri benim...Bize gelmeyi çok istiyor...İnter kulubunun T.D'si ile görüştüm...Sanırım gelecek hafta sonuçlanır bu transfer Atv de kendi soledi!(miş)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz ŞOK!! Yönetimden açıklama: KİLY SALI YADA ÇARŞ. İSTANBUL DA. Bi yöneticiyi sıkıştırmış TV ciler (star) şimdi söledi.. star van persia de gsde demişti ;)