Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin
Kily Gonzalez 31 yasında tam bir hafta once girdi!!! 33 degil yuh! :)
Hmm gene yaşlı ama en azından 33 den iyidir :D
Arkadaşlar artık çok yaklaştık herhalde görürüz yarın yada diğer gün havalimanında omuzlarda Killy'yi ;)