kardes ya dedigini ben uyguladım.ilk önce düzelir gibi oldu ama yeniden çizik çizik 1sürü.ya böyle oyun icinde garip garip siyah beyaz cizgiler oluo.genellikle kale önünde oluo.delircem ya.daha düne kadar olmuyordu.simdi başka oyunlardada oluo.ama bazen başka oyunlarda olmuo.sürücülerin hepsini denedim,banamısın demio! atcam simdi pcyi balkondan aşagıyaaaa