Geçtiğimiz salı günü, Güney Koreli bir oyunsever internet cafede, 50 saat boyunca "savaş simülasyonu" oyunu oynadıktan sonra kalp yetmezliği sonucu öldü.
Sadece soyadı olan Lee belirtilen 28 yaşındaki bu genç, oturduğu koltuktan 3 gün boyunca sadece bir kez tuvalete gitmek için kalkmış. Lee kısa bir süre önce işinden daha fazla oyun oynamak için ayrılmış ve vaktinin çoğunu internet cafede geçirmeye başlamış.
bu adam manyak olmalı ya 50 saat aralıksız oyun oynanılırmı be kardeşim sizlere tavsiyem 50 saat aralksız oyun oynamayın sakın ha sonra bu adam gibi olursunuz