edizici arkadaslar.FX5200 nvidia kulllanıom.sürücüm 66.93 oyun oynarken sürekli cizgiler cıkıo.oyundan zevk alamıom.nasıl düzeltcem.yeni sürücü yükleye dienler varsa aynı kartı kullananlar sölesin.hangi sürücü versiyonunu kullanıonuz?
holymidnight 128 mb FX5200 64 bit sparkle kullanıyorum kendi driveri yüklü bi sorun yok 66.93 ne acaba?
holymidnight Orjinal Mesajı Yazan: edizici eyvallah agalar. 66.93 bir version arkadasım! bi araştırma yapmam lazım sağol