ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ben de denedim diyorum. Hem Avea , hem de Telsim'e denedim olmadı çocuğa da sordum gitmemiş. Sadece benim hattımda sorun var o zaman hepinizde olduğuna göre!!! :rolleyes: kesinlikle kardeşim sende kesinlikle :p :p :) evet yaa ne kadr kaldığını öğrenemiyorz belki müşteri hizmetlerini arayınca sölerler ama tam bende bilmiyorm ! Bayaa çok olduğu için beleş sms kimse ne kadar kaldığı konusunda kuşkulanmıyacağını sandılar glb ondan bu konuda direck bi bilgi vermiyorlar ! :sly:
typhlosion beyler 3000mesaj butun hatlara atilio bende onceden telsime bedava gitmiyordu basina 0 yazmadim :) bi baktim bedava gidio bu turkcellin acigimi yoksa telsimleri falandami bedava yaptilar
ThE_HaTReD Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR beyler 3000mesaj butun hatlara atilio bende onceden telsime bedava gitmiyordu basina 0 yazmadim :) bi baktim bedava gidio bu turkcellin acigimi yoksa telsimleri falandami bedava yaptilar turkceliğin açığı :D :p
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ben de denedim diyorum. Hem Avea , hem de Telsim'e denedim olmadı çocuğa da sordum gitmemiş. Sadece benim hattımda sorun var o zaman hepinizde olduğuna göre!!! :rolleyes: Türkiye'deki tek sorunlu hatlar ikimizin herhalde :D
yetkiiin Orjinal Mesajı Yazan: Cr@zy_Child ya kac mesaj hakkımızın kaldığına nerden bakabiliriz bencede bakılmıodur 3 ayda 3000 mesaj bitmez yaw :hihi:
cHoLdAxX ewet arkadaşlar gerçketen hepinizi kutluyorum. yasadışı işler çok hoşunuza gidiyor... ondan sonra da hortumculara bilmemnelere demediğinizi bırakmazsınız. sadece bravo diyorum bundan sonra da burda bu açığı kullanan kimse gelip "helal para... ben sonuna kadar dinime inanırım... dürüstlük herşeydir" muhabbeti yapmasın rica ederim
.ArThuR. yaw arkadaşlar bu açıı kapattılar galiba artk yolluyom gitmio yaw:(:( bde msj yollayınca 0555 die 3kntr birden aldı yüreiiime indi yaw:(
siyahlabeyaz Tespit edilipDe Kontörleri 2 kat Fazlasıyla Alırlarsa Amma GüLerİm .. 5 sayFA Yaşasın Turkcell msjının üstüne 5 Sayfada Allah ..Nızı Versin TurkCEll Msjı Gelir..
.ArThuR. ewet arkadaşlar 3 kişiye daaa sordum onlarda artk yolluyamıo:( adamlar açıı düzeltti galiba...
ajan54 Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 Evet açık kapatıldı :((Ulan tamda telsimli manita yapmıştık, tüh :)) Beyler ben hayla yolluyabiliyorum hatta daha şimdi attım cevapda geldi
Amorph Evet açık kapatılmış genelde duyduğuma göre. Ben faturalı hat kullandığım için karambole yolluyordum bedava mı değil mi diye bilmeden ama dikkatli olmak lazım artık :)
siyahlabeyaz BeyLer Madem Bu akdar turkcelli War Acil KOnt. LAsım Bi 5 Kont Yollayabilicek vatanSeVer ÖzeL mSj ATsın Pls..