bbturk abi kızlar b.ktan,ama iş görür, hem kişi başı elli yuro verilirmi be yuh, "o parayla bir ay geçinen aileler var terbiyesiz"
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Bana afisi Mail olarak geldi, kazik sandim. Hatta durun, resim bu: Karilar cok cirkin. Bild gazetisindede cikti bu haber. Sagdaki 57'de pes etti, digeri 64'te kalmis. Yani digeri pes etmese devam edecekti. Bide rezil erkegin biri, paraya ihtiyacim vardi ayakkabi alacam dedi, bi digeri ise, ilk kez emegimin karsiligini aldim, yoksa hep ben ödüyordum, demis. Ulan ben gitsem bile, öyle kendimi rezil edermiyim??? güsel veya diil orası abazalar için önemli diil mala bakar onlaar :mad:
Polat Alemci Evet çok saçma!İddiaya ne için girdiler acaba?eminim ödedikleri paradan daha az para için girdiler.
ELECTRIFY Keşke bu olay Türkiye'de de olsa diyenler var...yazık... O kızların yerine bi yakınınızın bu işi yaptığınızı düşünsenize? (artık ne kadar yakın olduğuna siz karar verin) Teknoloji, gelişim, ekonomiye özenin ama ahlaksızlığa özenmeyin.
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: ELECTRIFY Keşke bu olay Türkiye'de de olsa diyenler var...yazık... O kızların yerine bi yakınınızın bu işi yaptığınızı düşünsenize? (artık ne kadar yakın olduğuna siz karar verin) Teknoloji, gelişim, ekonomiye özenin ama ahlaksızlığa özenmeyin. :applause: kesinlikle katılıyorum..okudum şok oldum valla çok büyük bi iş becermişler gibi..nese..
YeshiL Orjinal Mesajı Yazan: ELECTRIFY Keşke bu olay Türkiye'de de olsa diyenler var...yazık... O kızların yerine bi yakınınızın bu işi yaptığınızı düşünsenize? (artık ne kadar yakın olduğuna siz karar verin) Teknoloji, gelişim, ekonomiye özenin ama ahlaksızlığa özenmeyin. Söylenecek En Güzel Sözleri Söylemişsin Kardeşim. Fakat Yaza Yaza Klavyemde Tüy Bitti. Fakat Kimse Merak Etmesin Yeniden Tüy Koyacam (:
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: ELECTRIFY Keşke bu olay Türkiye'de de olsa diyenler var...yazık... O kızların yerine bi yakınınızın bu işi yaptığınızı düşünsenize? (artık ne kadar yakın olduğuna siz karar verin) Teknoloji, gelişim, ekonomiye özenin ama ahlaksızlığa özenmeyin. abi bizim yaptıımız saka zaten espri. yoksa kim ister yani.burdan kalkıp almanyaya gitceimdenmi yazıom ole
ELECTRIFY Orjinal Mesajı Yazan: arizen abi bizim yaptıımız saka zaten espri. yoksa kim ister yani.burdan kalkıp almanyaya gitceimdenmi yazıom ole haklı olabilirsin,sen belki şaka mahiyetinde söyledin bilemem ama bu mesajları görünce insanın kafasında soru işaretleri uçuşuo doğal olarak... Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ keşke türkiye'de de olsa:D:D:D:D:D Orjinal Mesajı Yazan: arthur31 vayyyy bea:) şansa bak millet para verio onlar para alıo:):) Orjinal Mesajı Yazan: El di@blo blet paralarını denkleştireyim köln deyim abi zaten dayımlar oturuyo yetti ama şu ayıp bu ayıp elin kızı ne yapıyo bizde bu konular çok ayıp algılanıyo Orjinal Mesajı Yazan: taylan1991 ben açıkca söyliyim para almadan bu iddaya yardım ederdim..Gerçekten keşke türkie de de olsa.. Orjinal Mesajı Yazan: MC R€SO bizim buralara hic denkgelmez ;) Orjinal Mesajı Yazan: HellscreaM Vay anasını ...Türkiye'nin ben taa :D:D Orjinal Mesajı Yazan: meteor yok abi bu nedır ya delircem şimdi warmı bole bı olay hayret bişi ya tüüüh bee burdada olsa keşke :scnutang: :scnutang: :scnutang:
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: ELECTRIFY Keşke bu olay Türkiye'de de olsa diyenler var...yazık... O kızların yerine bi yakınınızın bu işi yaptığınızı düşünsenize? (artık ne kadar yakın olduğuna siz karar verin) Teknoloji, gelişim, ekonomiye özenin ama ahlaksızlığa özenmeyin. şaka amaçlı yazılan şeyler yani bunlar.. zaten türkiyenin her tarafında genelevler bilmemnereler ahlaksızlık yuvaları yok mu gidecek olan adam oraya da gider..
Medya Orjinal Mesajı Yazan: Black God valla yakınımın yapmasını istemem ama çevremde görürsem asla kaçırmam :cool: güldürücü,inanılmaz,korkunc bır cevap
YeshiL Orjinal Mesajı Yazan: Black God valla yakınımın yapmasını istemem ama çevremde görürsem asla kaçırmam :cool: Kendin İçin İstemedeğin Birşeyi Hiç Kimseye İsteme.... Ayıp Be!!!!