orda olup burda olmayan heralde sadece hollywood artisleridir...yoksa türkiyenin, istanbulun bi eksiği olduğunu sanmıyorum....carousel desen var, carefour desen var, galleria desen var :).... wow desen o da türkiyeye geliyo...he bi de belki de amerikadaki internet hızı yok türkiye de :)...
ama valla şahsen ben karşıma bi Keira Knightly çıkma ihtimali olmamasına yanıyorum, hani hollywood da otursak belki bi dünya gözüyle görmüş olurduk şu film artislerini ya...bak taktım kafaya şimdi, çok etkisinde kalmışım truva'nın son samuray'ın :)