R@PP€R logo editliyorsunuz, sag alt kösede çikiyor, logoya bilmem ne yayincilik falan yazabiliyorsunuz, dizayni size kalmis
R@PP€R sanirim demo olmasindan kaynaklaniyor, serial bulabilirim ama burda söyleyemem yasak, isteyen MSN'nine eklesin beni
Marty ok yaptım sonunda o kare, ekran anlamına geliyo resmi küçültüp karenin bi köşesine koydum oldu yanlız sağ alt köşeye koymayın orda programın logosu var..
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R sanirim demo olmasindan kaynaklaniyor, serial bulabilirim ama burda söyleyemem yasak, isteyen MSN'nine eklesin beni serial bulsan da demolarda bi işe yaramaz..