Orjinal Mesajı Yazan: Black God
Önce imzanı düzelt , sonra forma çizmeyi öğren ondan sonra gel
Dediğim gibi bu photoshopta boyamayı hiç yapamadım ama beğenmediysen diyebilirdin adobeyi yüklemeye zamanım olmamıştı ayrıca bu yorumun beni üzdü imzamda ne var anlayamadım fenerlilerle geçilen bir dalga neyse :,( konuyu silebilirmisin forma yapmayı bıraktım da en doğru olanını yani..! .