Orjinal Mesajı Yazan: 'yani özense bende aynisi diyecem ama adidasa bakarmisin formadan aldigi gibi yapistirmis 4 köse fln yapabilirdi 2 dakka ugrasmis
sonuçta bu arkadaş buradaki kişilerin beğenisine sunuyor bu yamayı. Uğraşıp uğraşmamakda kendine kalmış ayrıca ister 2 dakİka uğraşır ister 2 yıl.Herkes süper yama yapsaydı zaten tüm yamalarımız yayınlanırdı arkadaşım