Fr€Z€ Arkadaşlar size bir fotoraf vereceğim ben karar vermedim gol oolup olmadıgına siz bir bakın birde sizin görüşlerinizi alayım..!
ridvan155 bence değil çünkü bu açıdan baktığımızda topun az da olsa bir kısmının çizgide olduğunu görüyoruz yani %100 ü çizgiyi geçmemiş bence değil.
Sarpus bnde de bgn ole oldu top tam cizgiyi gecmesine ragmen hakem vermedi song'un ayagına degip mondi tuttu topu pes'te hakemler brasd gercekcilik olsun die vermiyolar bazen golleri!!!
BROCK gol goll... :D ben bjk liyim hernese işin şakassı bi yana bu pozisyonda nası karar veremiyosunuz yaa.. %10500 gol değil..
ysf1903 Orjinal Mesajı Yazan: Fr€Z€ Arkadaşlar size bir fotoraf vereceğim ben karar vermedim gol oolup olmadıgına siz bir bakın birde sizin görüşlerinizi alayım..! abi sen bunu yandan cekcektin ama yine de gol dii sanırım %100 ü içerde diil
CANARY 54 Oynadığın takıma göre değişir fenrbahçe ile oynuyorsan %1500 gol :hihi: yok ama eğer başka bir takımsa %1500 gol değil :p futbolun esnekliği kuralı TFF 10.bendin 5.Maddesi :p
microsystem arkadaş sanki amatör kamerada çeker gibi başka yönü yokmu bu kameranın yandan olsa tahmin yapabiliriz ama bu yönden zor sanki tam çizgiyi geçmemiş gibi zaten geçse kaleci elinden bırakır