23_Beckham Yaw lütfen yaadım diyom,elimde bisürü bisürü pahalı emme işe yaramayan oyuncular var.Bunları nası satabilirim???Pls yardım :(
23_Beckham Yok ya değerlerine bakıyom 64 trilyon falan,ucuza mucuza satmam lazım,kalabalık ediyo.Bi de bu sattıklarımdan gelen para transfer bütçesine gidiyo di mi :confused:
Frostmourne Satmak istediğin oyuncuya tıklayıp, "Offer to Clubs" ı seç. Sonra da satmak istediğin fiyatı ve önereceğin kulüpleri belirle.Almak isteyen olursa teklifine cevap gelir birkaç gün içerisinde...
murtky şöyle de yapabilirsin tranfer status dan satlık listesine koy fiyatı biraz azlat sonra no need to club tıkla sonra klüpler ilgilenir