typhlosion http://www.onlinesoccermanager.co.uk beyler eminimki super bisey dierlerinden cok farkli.... menejer oynayan biri begenmezse benim adimda onur deil ;)
Nowitzki 41 **evet beyler güsel bişeye benziyo bence orda bi SCN lig kuralım oynayalım bence hoş olur...**
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: Nowitzki 41 evet beyler güsel bişeye benziyo bence orda bi SCN lig kuralım oynayalım bence hoş olur... ben varım
*EmPeRoR* **ben Gaziantepspor ile oynuorum 2 maç yaptim biri 1-1 ikincisinde deplasmanda Besiktasi 2-0 yendim oleyy**
typhlosion ben 4mac yaptim 3g 1 b valencianin yoneticisiyle iddaya girdim :) turk die yenersem aimari alirim yenilirsem luis fabianoyu veririm die :) ve aimari aldim