FloGaL arkdaşlar benim rahatsız olduğum bişeyi payaşmak istiorum bakın mesela konu açıoruz bu konu hakkında eleştiri tabikide yapabilirsiniz hakkınızdır fakat bunlar bazen seviyeyi geçebilio kırıcı olma noktasına kadar gelebilio örneğin konu açıosunuz '' BU KONU DAHA KAÇ KERE AÇILACAK yada NERDEN BULDUN BU KONUYU"" fakat bunlar hep kırıcı hitamlardır bunları biraz azaltırsak herkez umarım mutlu olıcaktır bu konudaki eleştirilerinizi kırıcı olmadan bekliorum :drooling:
aRiZen eet bide "bu konu daa kac kere acılacak" var "yaa kardes bu konu daa once acılmıstı biraz dikkat edersen daa iyi olur" denilebilir.
takunya Bu tip konuları Öneri, İstek, Eleştriler forumuna açmadığın sürece, böyle lafları daha çok göreceksin gibime geliyor.
Kimi Raikkonen ™ arkadaşlar bunu mutlaka okuyun başlıklı konu yasaktır.Arkadaşlar bu konuyu mutlaka kitleyin :p
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: FloGaL arkdaşlar benim rahatsız olduğum bişeyi payaşmak istiorum bakın mesela konu açıoruz bu konu hakkında eleştiri tabikide yapabilirsiniz hakkınızdır fakat bunlar bazen seviyeyi geçebilio kırıcı olma noktasına kadar gelebilio örneğin konu açıosunuz '' BU KONU DAHA KAÇ KERE AÇILACAK yada NERDEN BULDUN BU KONUYU"" fakat bunlar hep kırıcı hitamlardır bunları biraz azaltırsak herkez umarım mutlu olıcaktır bu konudaki eleştirilerinizi kırıcı olmadan bekliorum :drooling: konuları biraz araştırırsan, sana karşı bu söylediğin sözler söylenmez deil mi ???
mertkan_41 katılıyorum babacan, bir konu açtım, çatışma alanına döndü; sadece yorum istemiştim bende sağlık olsun... arkandayım, bu konuda sana katılıyorum, herkes gönlünce ne arzu ediyosa ona baksın ama yorumlarımızı hedef almadan ortaya konuşalım...
*EmPeRoR* Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm konuları biraz araştırırsan, sana karşı bu söylediğin sözler söylenmez deil mi ??? dogru söylemissin